Direct contact? Bel: 035 - 52 51 676

Home > Tips & tricks > Facebook heeft iets nieuws wat je campagne kan...

Facebook heeft iets nieuws wat je campagne kan versterken

Facebook heeft iets nieuws wat je campagne kan versterken

Facebook voegt een nieuwe advertentie-targeting optie toe die je bedrijf in staat stelt om op alle huishoudens tegelijkertijd te richten.

Facebook heeft de nieuwe familie tagreting-optie aangekondigd als onderdeel van een reeks nieuwe tool, die ook nieuwe verbeteringen voor hun dynamic retargeting-advertenties bevatten. Facebook voegt de keuze ‘familielid’ toe aan de opties bij advertentieproducten.

Voor wie kan familie targeting een uitkomst zijn? Bijvoorbeeld reisadvertentie kunnen zich beter richten op elk lid van een huishouden, waardoor het bewustzijn van een specifieke bestemming of aanbieding wordt verbeterd. er zijn ook huishoudelijke producten die aan elk lid kunnen worden bevorderd. Als alle leden vergelijkbare advertenties zien voor dergelijke producten, zouden ze meer kans hebben op een bepaald merk of aanbod.

In wezen verbetert de optie jouw capaciteit om de juiste mensen op het juiste moment te bereiken - maar natuurlijk moet Facebook ook een beetje meer van het inzicht beschouwen die zij over de gebruikers beschikken. Daarnaast voegt Facebook ook meer gegevens toe over het aantal huishoudens dat is bereikt, met een nieuwe reeks van inzicht in huishoudelijke metingen in Ads Reporting, die laten zien hoe Facebook-campagnes resultaten over verschillende huishoudelijke leden richten. Huishoudelijke marketing is nu beschikbaar in de VS, met geplande uitbreiding naar andere regio's binnen het volgende jaar.